מיתוג בדיגיטל
יש לכם שירות, רעיון ,מוצר.
מחפשים מוח עיצובי ,חדשני,ומנוסה
שיעזור לכם להנגיש אותו לקוחות שלכם
בפשטות בכדי שיספרו לכולם
למה דווקא אתם
חבילת מיתוג מושלם
דרך פשוטה להשאיר חותם
בכל מי שנפגש ברעיון שלכם
אתרי תדמית מנצחים משלבים בין גילוי המעלות והיתרונות של העסק לבין תודעת קהל היעד .
חיבור זה קורה כאשר מבצעים אפיון מקיף לעסק מחקר לקהל היעד ובונים שפה דיגיטלית שממירה גולשים ללקוחות מרוצים
מוכרים מוצרים בדרך הישנה והטובה? אל תשתנו. אחרת איך נמשיך להסתובב ברחובות כשנצטרך קצת להתאוורר מהבית? פשוט תוסיפו סניף ברשת
שיווק ברשת מורכב
מאתר עם עיצוב ממיר ,
כתיבה מעודדת מכירה ,
אופטמזציה מיטבית למנועי החיפוש ,
קמפיינים שדוחפים תנועה
ומערכת דיוור אוטומטית שממשיכה לרדוף אחרי לקוחות שרוצים את המוצר שלכם ,גם אחרי שהם יצאו מהאתר שלכם .
תנועה לאתר באופן אורגני נוצרת על ידי ניהול תקין של האתר ,מהירות , תוכן שעובר אופטימיזציה וקישורים לאתרים הנכונים . תנו לנו לעשות לכם את העבודה
כתיבת תוכן איכותי לאתרים כולל העלאה לאתר וביצוע אופטימיזציה .
טקסטים מקורים והכל בזמן קצר .
כי הזמן שלכם חשוב לנו
רוצים לשמור על קשר אישי עם כל לקוח
לשלוח לו הודעה עם השם שלו והמוצר שהוא אוהב
באמצעות פיתוח מיוחד ניתן לחבר את הוואטספ עם האתר ולתקשר עם הלקוחות במקום שבו הם מבלים את רוב היום
האתר של חגית גילוני ,אתר שעוצב כקליניקה שבו החווית משתמש מעניקה תחושה של ביקור בקליניקה
חנות דיגטלית להזמנות תשמישי קדושה עיצוב חדשני קידום אורגני ופונקציות מנהליות
אסטרטגיה שיווקית בבניית אתר או הקמת דף בפייסבוק מתחילה מסקירה כללית של כוונות, מטרות וצרכים
מהן המטרות הספציפיות שלכם בהקמת האתר?
האם מדובר באמצעי לקידום האסטרטגיה עסקית/שיווקית שךל העסק שלכם?
או בשירות ללקוחות קיימים כמו מכירת מוצרים , קורסים דיגיטליים ?
כבעלי האתר ולפני הזמן שאתם הולכים להשקיע באייך האתר יראה צריך להתחיל בשאלה מה הכוונה שלי באתר .
לאיזה סוג של אתר אתם זקוקים?
ישנם סוגי אתרים רבים ושונים. למשל, אתר תדמית מהווה כפנים וככרטיס ביקור בעוד שחנות משמשת למכירת מוצרים/שירותים ברשת.
לאחר שנחשוב היטב ונגיע לתשובה מה באמת יקדם את העסק שלי או השירות שאני נותן ברכישת נכס דיגיטלי כמו אתר או אפלקציה,דף פייסבוק .
מה אתם יודעים על קהל היעד שלכם , או במילים פשוטות למי אתם פונים שצריך אתכם או את המוצר שלכם .
מיקוד במקרה הזה הוא דבר סופר הכרחי .
אם אתם מציעים את המוצר/שירות שלכם לקהל יעד מחוץ למסך, יש לכם כבר מושג כלשהו מיהו קהל היעד שלכם.
גם אז, עדיין, תצטרכו לבדוק את הרלוונטיות שלו לאתר.
למשל, בשירותים או במוצרים הפונים לאנשים בעלי מגבלות שונות (כבעיות ראיה, עיוורון צבעים או הפרעות קשב),
יתכן שתצטרכו לכוון את הפניה באתר לקרוביהם של אותם לקוחות, בשל קשיי הנגישות של קהל היעד עצמו לרשת.
אם ישנו צורך, בצעו מחקר מעמיק על הלקוחות ועל הרגלי הגלישה/קניה שלהם.
לאחר שבידיכם הנתונים, בידקו כיצד מתאימים את מבנהו של האתר והפורמט שלו לקהל היעד בדרך הטובה ביותר. לדוגמה –
באתר הפונה לקהלים הגולשים דרך המובייל, יש לשים את הדגש על הרספונסיביות של האתר,
בעוד שבאתר הפונה לקהלים המגיעים אליו דרך הדסקטופ, יושם הדגש על מראהו במחשב הנייח.