המדריך לחווית משתמש

אחת הדוגמאות שלנו לחווית משתמש כאשר קהל היעד עובר את גיל ה 40 

בניית אתרים

המדריך לחווית משתמש

אחת הדוגמאות לחוויית משתמש טובה היא
החנות של החמנייה הנודדת.

להקים חנות אונליין עם חווית משתמש טובה זה יכול להיות
 פשוט כשמדובר בקהל היעד בטווח הגילאים 20 – 40
ומכיר קצת את עולם האינטרנט .
אך כשהקהל הוא מעל הטווח הזה ועלול לגלות סימפטומים של טכנופוביה
העבודה הופכת להיות קשה יותר היות וחווית המשתמש
צריכה להיות מזמינה, מרגיעה, מייצרת בטחון, ליווי וחווית הצלחה למשתמש.

כנסו ותראו איך ב"ה העמדנו אתר "פשוט מושלם" נגיש וקל לכל גולש כמו לגלוש על לונג בורד למי שמבין.

דאגנו לכפתורים נוחים וקריאים, תפריטים מובנים

קונטרס בצבעים בכדי ליצור חדות בין אזור לאזור ובין הטקסט לרקע.

מעבר קליל בין עמוד לעמוד וחזרה בטוחה לעמוד הקודם.

סל קניות בו ניתן בקלות להוסיף או להוריד מוצרים.

עמוד אזור אישי שהלקוח ייזכר מה קנה בפעם שעברה ולא יצטרך למלא את הפרטים שוב
בקניה הבאה.

חווית משתמש דוגמאות לאסטרטגיה עיצובית

עמוד בית מעוצב ורספונסיבי לנייד בדגש על קלילות מקסימלית  צפייה בכל המחלקות והמבצעים כבר מהכניסה לאתר

חווית-משתמש-דוגמאות
חווית-משתמש-דוגמאות

עמוד מחלקה מעוצב-  כדי שהלקוח ייצא עם מה שהוא רוצה וגם יתעורר לו הרצון לעוד כמה מוצרים. בנינו עמוד מחלקה בו כל המוצרים נמצאים ומסודרים לפי כמות הרכישות והפופלריות שלהם כך הלקוח מקליק על "הוסף לסל" וממשיך הלאה

 

חווית-משתמש-דוגמאות
חווית-משתמש-דוגמאות

עמוד מוצר.

 ברגע שהלקוח רוצה עוד פרטים על מוצר ספציפי הוא מקליק על התמונה שלו ונפתח לו דף מוצר מעוצב עם התוכן הרלוונטי וכן  מוצרים קשורים להגדלת הסל

חווית-משתמש-דוגמאות-לדף-מוצר
חווית-משתמש-דוגמאות-לדף-מוצר

תפריט עגלה נפתח – הלקוח יכול להמשיך בקניה ולוודא שהמוצר נכנס בכל לחיצה על הוספה לסל. האייקון של תפריט העגלה מתעדכן בהתאם כל פעם שמתווסף מוצר חדש. כך הלקוח יודע בכל עת מה מצב העגלה שלו . 

עמוד קופה – זוכר את הפרטים וכן האם הלקוח הוא חבר או מנוי לאתר אין צורך למלא כלל.

חווית משתמש דוגמאות לפונקציות

29 מחלקות של מוצרים

650 מוצרים

ארכיון חיפוש

ארכיון מוצרים

הרשמת מנוי

מועדון מנוי להנחות ומבצעים

רספונסיביות למובייל ולטאבלט

חווית משתמש ביקורת לקוח

אשר הלך איתי צעד צעד ונתן לי הדרכה מפורטת מבלי להסתכל על השעון חשב על כל פרט כאילו זה העסק שלו והיה לו חשוב שהאתר ירוויח ולא רק יהיה יפה .

והכי חשוב ומוערך זה הדינמיות שהייתה לו לכל השינויים שהכנסתי במהלך הבניה .

ממליץ בחום

נריה חלא 052-6594316

לכניסה לאתר לחצו כאן 

החמניה הנודדת

המדריך לחווית משתמש דוגמאות נוספות

חנות אונליין- יצאת צדיק

הספק שהפך לאמונה ולבסוף לספור הצלחה חנות אונליין יצאת צדיק

בניית אתרים

חנות אונליין צעד אחר צעד

חנות האונליין יצאת צדיק היא חנות שהשקענו עליה הרבה מחשבה
קודם כל בגלל התחרות בשוק תשמישי הקדושה ברשת, שהפכה להיות צמודה.

בנוסף לנתי יש הרבה מאוד מוצרים ולכל מוצר יש וריאציות שונות.
שמעתי ממנו על 8 קשירות ו 10 גדלים ו5 סוגי בדים
לציציות, והבנתי שתהיה פה הרבה עבודה של
העלאת מוצרים וגם הצגה ברורה של המוצרים באתר.
גם הסבא המבוגר של הנכד שחוגג בר מצווה, יוכל להזמין מהאתר את הטלית.
פיתחנו עבור חנות האונליין של יצאת צדיק עמוד נפרד לכל מחלקה, ככה שבכיסוי לטלית יש את האופציה לרקום מילים על הטלית, שכל אות בעלות של 5 שקלים וסל הקניות כמובן מתעדכן מיידית במחיר וגם המערכת
מקבלת את השם המלא עבור הרקמה.

פיתחנו עבור חנות האונליין של יצאת צדיק עמוד נפרד לכל מחלקה ככה שבכיסוי לטלית יש את האופציה
להוסיף מילים שכל אות בעלות של 5 שקלים ככה גם
סל הקניות מתעדכן במחיר וגם המערכת מקבלת את
השם המלא עבור הרקמה .

 

הוספת שם על הכיסוי

במחלקת הטליתות הוספנו את הקשירות כמוצר נלווה
וכן הוספנו פופ אפ שכל הרוכש מודע לעבודה
שהוא רכש קשירה מסוג X   ויש לו אפשרות
להוסיף תשלום ולקבל קשירה Y .

 

 

חנות-אונליין-וארציות
הוספת קשירות

דובדבן המכירות של יצאת צדיק זוהי מחלקת
 הדפסה על הכיפות שם נתנו את האפשרות
לכל משתמש לראות את הדוגמאות השונות
 להחליט איזה טקסט יהיה כתוב עליהם איפה הוא יהיה כתוב 

וארציות של כיפות לדפוס

כך עשינו ל 21 מחלקות שונות שכל אחת מהן ניתחנו
ומיקסמנו את חווית המשתמש שגם הדודה של סבתא תוכל לרכוש דרך האתר מבלי להרים את הטלפון .

 

הדרכה אישית לחנות אונליין

נתי הוא אוטודידקט ולכן בחר לעלות את רוב
המוצרים לבד דבר שהוריד לו משמעותית את המחיר וגם כך הוא למד לנהל את החנות בעצמו להוריד מחיר
לשנות וארציות
להחליף טקסט וגם לקדם את המוצרים
בצורה אורגנית דרך המערכת שלנו . ובלימוד אישי מאיתנו.

חנות אונליין הצעה המושלמת

יש לכם מוצרים מאתגרים כמו של נתי? רוצים
שנשב ביחד ונמצא פתרון איך להרים הילוך
בתהליך המכירות שלכם? צרו קשר כאן בכפתור 

וואטספ מנתי חצי שנה אחרי סיום הפרויקט

אשר היה מעולה! הבניה של האתר פשוט הקפיצה לי את המכירות!!!!! אשר נתן שירות מעולה ומתוקתק. הוא בנה לי את האתר מאפס ובזכות המקצועיות והכישרון שלו, האתר נראה מקצועי ומעודכן עם חווית קניה בלתי רגילה ולוק חדש שמעוצב באופן מקצועי ועדכני. בנוסף הוא סיים את העבודה ועמד בלוח הזמנים כפי שסוכם , היה מאוד מקצועי ונתן אף מעבר למסוכם. כמו כן אני חייב לציין שהוא גם בן אדם והתחשב בי בנושא עלות העבודה ועשה הכל במקצועיות רבה ובמחיר ממש אטרקטיבי לעסק מתחיל 🙏אני מרוצה וממליץ כי הוא באמת 10☝

נתי מסיים שים להם את הקישור של האתר זה מדבר בעד עצמו 
https://ytzadik.co.il/

מוזמנים להתקשר אלי (נתי)
⁦054-336-5770⁩

חנות אונליין ממליץ

רוצה למכור יותר ברשת

קפה קטן יביא תוצאות גדולות

רוצה למכור יותר ברשת

קפה קטן יביא תוצאות גדולות

אתר זה מעוצב ומקודם ע"י

פתרונות בניה עיצוב וקידום בדיגיטל