המדריך לאסטרטגיה שיווקית

פשוט מושלם - בנייה עיצוב וקידום אתרים

אסטרטגיה שיווקית

מטרות באסטרטגיה שיווקית

כלל פשוט באסטרטגיה שיווקית שהבנו אחרי הרבה תסביכים 

קבעו מטרות ואת המטרות תחלקו לשתיים 

מטרה אחת או יותר נכון יעד אחד גדול ואותו תחלקו לפיסות קטנות ככל האפשר . זו אסטרטגיה במשפט אחד . אסטרטגיה שיווקית בבניית אתר אז היעד הוא ברור ואם הוא לא ברור לכם כדאי שהוא יהיה ברור מהעכשיו  היעד הוא להגיע לכמה שיותר לקוחות קונים ובזמן הקצר ביותר .

מחקר מילות מפתח

אחרי שהבנו את המטרה עכשיו נשאל –
מה הם המטרות הקטנות להשיג את היעד המיוחל 

א. מוצר או שרות אם אתם כאן אז כנראה יש לכם כבר איזה אחד כזה אלא אם אתם מוכרים אוויר או מלווים ברבית אז זה לא אצלנו אנחנו אוהבים אנשים שמאוהבים במה שהם עושים ורוצים להביא את הטוב הזה לעולם .

המדריך לאסטרטגיה שיווקית

ב. מי הם הלקוחות שמחפשים את המוצר\שירות שלכם . איך הם מדברים ? גבוה אקדמאי ? אולי שכונתי ? נשים? גברים ? ילדים ? 

הכשלון הוא תוצאה של תכנון לקוי

אסטרטגיה שיווקית וקידום בגוגל .
השלב הראשון באסטרטגיה מחקר מילות המפתח .
המחקר נותן לנו אינדיקציה על איזה מילים אנחנו הולכים
לעבוד בכדי שיביאו לקוחות ועבודה .
את המילים אנו מציבים ועושים סינון לפי:

א. התחרות

ב. כמות הצפיות והרלוונטיות לעסק וללקוחות

ג. והכי חשוב רלוונטיות ליצור עבודה .

 

המדריך לאסטרטגיה שיווקית

ישנם מילים עליהם התחרות קשה לכן לוקח יותר זמן לעבוד ולהביא אותם למקומות ראשונים ואת הפירות עליהם נקצור רק בעוד כמה חודשים
וישנם אם פחות תחרות והם יופיעו במקומות הראשוניים די בקלות
 אך לא יניבו פירות רבים .
לכן אנחנו בונים אסטרטגיה בה אנחנו מתמקדים
בכמה צרופים ומתקדמים לפי הנתונים .

כמובן שיש גם את התנועה הכללית לאתר שלתנועה הכללית כל הצירופים עוזרים כי תנועה = דירוג טוב יותר

בניית אתרים וקידום

חווית משתמש או UI במילים מקצעיות

אחרי שאפינו את הלקוחות הפונטציאלים שלנו עכשיו נכנס לראש שלהם , מה הצבעים שמדברים אליהם מה התמונות הכפתורים והתפריטים שיעשו להם את החיים פשוטים בכדי לרכוש אצלכם באתר . מה היא הדרך הטובה ביותר לפנות ללב שלהם כי אחרי הכל הלב הוא שקונה לכן צריך להפשיט את תהליכי הקנייה שלרוב הם עושים את ההבדל בין קניה לנטישה 

אופטימיזציה לדף נחיתה 

באו נוריד את הכל לסקיצה ראשונית ונבדוק אצל כמה מהלקוחות הפוטנציאלים שלנו האם קלענו למטרה ואיפה שלא קלענו נשפר חשוב לזכור שבן אדם אחד לא מספיק כמה שיותר אנשים מאופינים ככה התשובה תיהייה יותר מדיוקת 

אסטרטגיה שיווקית

המדריך לאסטרטגיה שיווקית

פשוט מושלם - בנייה עיצוב וקידום אתרים
המדריך לאסטרטגיה שיווקית

ב. מי הם הלקוחות שמחפשים את המוצר\שירות שלכם . איך הם מדברים ? גבוה אקדמאי ? אולי שכונתי ? נשים? גברים ? ילדים ? 

מחקר מילות מפתח

אחרי שהבנו את המטרה עכשיו נשאל –
מה הם המטרות הקטנות להשיג את היעד המיוחל 

א. מוצר או שרות אם אתם כאן אז כנראה יש לכם כבר איזה אחד כזה אלא אם אתם מוכרים אוויר או מלווים ברבית אז זה לא אצלנו אנחנו אוהבים אנשים שמאוהבים במה שהם עושים ורוצים להביא את הטוב הזה לעולם .

המדריך לאסטרטגיה שיווקית

המדריך לאסטרטגיה שיווקית

כלל פשוט באסטרטגיה שיווקית שהבנו אחרי הרבה תסביכים 

קבעו מטרות ואת המטרות תחלקו לשניים 

מטרה אחת או יותר נכון יעד אחד גדול ואותו תחלקו לפיסות קטנות ככל האפשר . זה אסטרטגיה במשפט אחד . אסטרטגיה שיווקית בבנית אתר אז היעד הוא ברור ואם הוא לא ברור לכם כדאי שהוא יהיה ברור מהעכשיו  היעד הוא להגיע לכמה שיותר לקוחות קונים ובזמן הקצר ביותר .

הכשלון הוא תוצאה של תכנון לקוי

אסטרטגיה שיווקית וקידום בגוגל .
השלב הראשון באסטרטגיה מחקר מילות המפתח .
המחקר נותן לנו אינדיקציה על איזה מילים אנחנו הולכים
לעבוד בכדי שיביאו לקוחות ועבודה .
את המילים אנו מציבים ועושים סינון לפי:

א. התחרות

ב. כמות הצפיות והרלוונטיות לעסק וללקוחות

ג. והכי חשוב רלוונטיות ליצור עבודה .

 

המדריך לאסטרטגיה שיווקית

ישנם מילים עליהם התחרות קשה לכן לוקח יותר זמן לעבוד ולהביא אותם למקומות ראשונים ואת הפירות עליהם נקצור רק בעוד כמה חודשים
וישנם אם פחות תחרות והם יופיעו במקומות הראשוניים די בקלות
 אך לא יניבו פירות רבים .
לכן אנחנו בונים אסטרטגיה בה אנחנו מתמקדים
בכמה צרופים ומתקדמים לפי הנתונים .

כמובן שיש גם את התנועה הכללית לאתר שלתנועה הכללית כל הצירופים עוזרים כי תנועה = דירוג טוב יותר

בניית אתרים וקידום

חווית משתמש או UI במילים מקצעיות

אחרי שאפינו את הלקוחות הפונטציאלים שלנו עכשיו נכנס לראש שלהם , מה הצבעים שמדברים אליהם מה התמונות הכפתורים והתפריטים שיעשו להם את החיים פשוטים בכדי לרכוש אצלכם באתר . מה היא הדרך הטובה ביותר לפנות ללב שלהם כי אחרי הכל הלב הוא שקונה לכן צריך להפשיט את תהליכי הקנייה שלרוב הם עושים את ההבדל בין קניה לנטישה 

אופטימיזציה לדף נחיתה 

באו נוריד את הכל לסקיצה ראשונית ונבדוק אצל כמה מהלקוחות הפוטנציאלים שלנו האם קלענו למטרה ואיפה שלא קלענו נשפר חשוב לזכור שבן אדם אחד לא מספיק כמה שיותר אנשים מאופינים ככה התשובה תיהייה יותר מדיוקת 

רוצה להתקדם מהר בשיווק הדיגיטלי שלך

תזמין אותנו לקפה אצלך לחיצה קטנה וכבר אנחנו מתקדמים לכיוון שלך

אתר זה מעוצב ומקודם ע"י

פתרונות בניה עיצוב וקידום בדיגיטל