דיוור במייל

דיוור במייל- רוצים לקחת את השיווק שלכם צעד אחד קדימה על ידי תקשורת מבוססת תוכן איכותי שמניע לפעולה ויוצרת אמינות וניחוח מקצועי סביב העסק שלכם

רשימת לקוחות גדולה ורכישות מזעריות כנראה שמערכת דיוור במייל שלכם
לא משומנת מספיק .
דיוור במייל הוא אחד הכלים החזקים ביותר להגדלת המכירות ללקוחות קבועים
וכן ללקוחות מתעניינים .

קחו למשל את חברת "סופרגרין" חנות דיגיטלית למכירת מוצרי בריאות . הצלחנו לעלות להם את
המכירות בעשרות אחוזים וזה רק על ידי כמה מיילים בודדים .

דיוור-במייל

כן אתם רואים נכון 5000₪ בשלושה מיילים . 
איך עושים את זה פשוט….

דיוור במייל זה יצירת קשר ...

היום כשדעתם של אנשים מוסחת כך שגם אם הם מועניניים לרכוש מכם הם פשוט לא זוכרים את קיומכם.
מייל שבועי או חודשי שפונה אליהם באופן אישי בשמם ובמוצר אהוב עליהם מעניק להם תחושה
שהם יותר מלקוחות אלה גם חשובים לכם והמוצרים או השירותים שלכם חיוניים לחייהם .

דיוור במייל
דיוור במייל

יצירת רשימת תפוצה לדיוור במייל

הצעד הראשון בתוך עסק דיגיטלי הוא השגת רשימת תפוצה ,לכן דבר ראשון יש לקרוא לגולשי האתר להרשם על ידי הצעה של מתנה הנחה כניסה מועדון לקוחות וכך ליצור רשימת תפוצה ללקוחות שמועניינים לשמוע מה יש לכם להציע להם .
הטעות של בעלי עסקים רבים היא ישר למכור ללקוח קצה . יכול להיות שאתם תרוויחו מכירה אך מי שלא בדיוק רצה לקנות המשיך לשואב מידע מהאתר שלכם ועבר הלאה למתחרה שלכם חם יותר לקנייה ואולי רק במעבר ללקוח השלישי יבצע את הקניה כך שהאתר שלכם היה השלב הראשון בדרך שלו לבצע את רכישה ובמקום לגרוף את הרווח עשיתם עבודת שיווק למתחרה שלכם .

שיווק מול מכירה

בתור בעלי עסק אתם חייבים לדעת את ההבדל שבין שיווק למכירה .
מכירה דהיינו הבאת הלקוח לחנות שלכם בכדי לרכוש בפועל את המוצר או השירות שלכם .

שיווק לעומת זו הוא לעורר את הרצון של קהל היעד להגיע אליכם ואם השיווק מוצלח להביא גם את החברים שלו .

מבחינת הוצאות הפרסום התשלום יהיה אותו דבר אך מבחינת התועלת שיווק עולה בכמה רמות על פרסום למכירה בעוד המכירה פועלת אצל קהל היעד לחץ חיפוש פתרון זול יותר ודחייה היות שאף אחד לא אוהב שמוכרים לו שיווק מייצר לקוח שמבין את הערך ובכך מוערר אצלו את הרצון להגיע דווקא אלכם .

חנות דיגיטלית

שיווק בדיוור במייל

כמו שאתם בטח יודעים אף אחד לא אוהב שמוכרים לו . אך כולנו אוהבים ידע ,חיבור ושייכות לקהילה מסוימת , הנחות ומבצעים שמקדמים אותנו מעל האחרים , והכי חשוב שיכירו אותנו ומה אנחנו אוהבים .

כאן בדיוק נכנסת העבודה של הדיוור במייל . באמצעות כלים מיוחדים אנו יוצרים רשימות של תפוצה שבהם אנו מקבצים את כל הנתונים על הרשומים ,איך קוראים להם ,מה הם אוהבים , המגדר המיני , הגיל , מקום המגורים ,השכלה ועוד .

את הנתונים אנחנו מלבשים בתוך מייל כללי אך מהרשימה שלנו אנחנו מלבשים את הפרטים האישים שיופיעו בתוך המייל ככה ששלחנו מייל אחד ל1000 לקוחות אבל כל לקוח מרגיש שכתבנו עבורו את המייל . ככה אנחנו מרווחים קשר אישי עם הלקוח והתוכן שהלקוח קיבל הוא תוכן שיווקי ולא מכרתי דבר שמגדיל את הערך של העסק שלכם בעיניו וככה גם עובר לחבריו .

מיותר להסביר כמה שהדבר הזה מוביל לתגובת שרשרת שלא מעלה את המכירות אלה ממחזרת את הוצאת הפרסום שעשינו ברשתות החברתיות בכדי להשיג את אותו "ליד" ומשמרת אותו קרוב אלינו עד שהוא הופך ללקוח קבוע שלא מוכן לוותר על השירותים שלכם דוקא על אף המתחרים .

 

קריאה לפעולה בדיוור למייל

על דיוור במייל יש להסתכל כמו משפך שהקצה העליון של המשפך זה לקוח קר שעדין לא חושב לפתוח את הארנק שלו והצד התחתון זה השלב שכבר כרטיס האשראי ביד והלקוח כבר משתוקק לדעת מתי המוצר שלכם יגיע אליו .

היות שכך עובד המשפך חייבת להיות אסטרטגיה ברורה על כל שלב ושלב .
התוכן חייב להכיל מטרה אחת בלבד בכל  מייל והקריאה לפעולה חייבת להיות הנכונה ביותר לשלב בו מקבל התוכן נמצא .

דיוור במייל
אופטימיזציה לדף נחיתה 

 

נשמע לכם מורכב מידי אתם לא רגילים לכתוב
הכי טוב שתעשו את מה שאתם הכי טובים בו
ותנו לבעלי ניסיון לעשות את מה שהם עושים הכי טוב.

 

רוצים להתחיל השארו פרטים

דיוור במייל זה פשוט מושלם