אתר תדמית

רוצים אתר תדמית מעוצב שידבר בשפה של קהל היעד שלכם . שישווק אתכם בצורה ויגרום ללקוחת הפוטנציאלים שלכם מרחבי הרשת לרצות ולהתקשר אליכם 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אתר תדמית

אתר תדמית זה "פשוט מושלם"

אתר תדמית

אפיון העסק מציאת היתרונות\והערכים קביעת הדגשים שחשובים 

אתר תדמית

חקר שוק נגלה מי הם הלקוחות שלכם .מה הם אוהבים ובאיזה שפה הם מדברים

דיוור במייל

עיצוב איחודי שמדבר בשפה שמועררת את הלקוח שלכם לפעולה

דיוור במייל

מערכת לאיסוף לידיים ודיוור אוטומטית ליצירת משפכים שיווקיים 

אופטימזצייה למנועי החיפוש של גוגל כבר בזמן הבניה 

פיתוח אפלקציה

שירות ולווי אישי שהולך איתך יד ביד עד לקבלת התוצאה הרצויה והרבה מעבר 

אתר תדמית

אפיון אתרי תדמית

אפיון אתר תדמית מתחיל מסקירה כללית של כוונות, מטרות וצרכים

מהן המטרות הספציפיות שלכם בהקמת האתר?

האם מדובר בהחלטה אסטרטגית עסקית/שיווקית?
או בשירות ללקוחות קיימים כמו מכירת מוצרים , קורסים דיגיטליים ?

כבעלי האתר ולפני הזמן שאתם הולכים להשקיע באייך האתר יראה צריך להתחיל בשאלה מה הכוונה שלי באתר .

לאיזה סוג של אתר אתם זקוקים?

ישנם סוגי אתרים רבים ושונים. למשל, אתר תדמית מהווה כפנים וככרטיס ביקור בעוד שחנות  משמשת למכירת מוצרים/שירותים ברשת.

לאחר שנחשוב היטב ונגיע לתשובה מה באמת יקדם את העסק שלי או השירות שאני נותן ברכישת נכס דיגיטלי כמו אתר או אפלקציה,
 ישנם פרטים חשובים שעלינו לענות עליהם בזמן האפיון כמו למשל סוגי האתר השונים הקיימים,
כמו הצורך במערכת סליקה באשראי (לחנות מקוונת), יצירת תכנים משמעותיים דרכי הקידום וההפצה .

הכנו לכם טופס אפיון דיגיטלי מלאו אותו וקבלו במייל את הטופס וגם הצעת מחיר אם תחליטו שאנחנו נהפוך לכם את האפיון לאתר חי .

אתר תדמית

חקר שוק-

מה אתם יודעים על קהל היעד שלכם , או במילים פשוטות למי אתם פונים שצריך אתכם או את המוצר שלכם .
מיקוד במקרה הזה הוא דבר סופר הכרחי .
אם אתם מציעים את המוצר/שירות שלכם לקהל יעד מחוץ למסך, יש לכם כבר מושג כלשהו מיהו קהל היעד שלכם.
גם אז, עדיין, תצטרכו לבדוק את הרלוונטיות שלו לאתר.

למשל, בשירותים או במוצרים הפונים לאנשים בעלי מגבלות שונות (כבעיות ראיה, עיוורון צבעים או הפרעות קשב),
יתכן שתצטרכו לכוון את הפניה באתר לקרוביהם של אותם לקוחות, בשל קשיי הנגישות של קהל היעד עצמו לרשת.
אם ישנו צורך, בצעו מחקר מעמיק על הלקוחות ועל הרגלי הגלישה/קניה שלהם.

לאחר שבידיכם הנתונים, בידקו כיצד מתאימים את מבנהו של האתר והפורמט שלו לקהל היעד בדרך הטובה ביותר. לדוגמה –
באתר הפונה לקהלים הגולשים דרך המובייל, יש לשים את הדגש על הרספונסיביות של האתר,
בעוד שבאתר הפונה לקהלים המגיעים אליו דרך הדסקטופ, יושם הדגש על מראהו במחשב הנייח.

דיוור במייל

אתר תדמית עם עיצוב מותאם

נראות האתר ,מעבר לאסתטיקה איך צריך להיראות האתר?
חשוב להיות ממוקדים ככל האפשר בשפה עיצובית תואמת לקהל הלקוחות שלכם
. האם הקמת אתר מתבנית או אתר בעיצוב אישי? ,
לצורך זה, אפשר לשוטט ברשת ולהתרשם מאתרים שמתחרים בתחום שלכם.
בחרו מספר אתרים שמוצאים חן בעיניכם (וגם כאלה שלא) וערכו רשימה של האלמנטים העיצוביים והפיצ'רים שאתם רוצים באתר שלכם. שימו דגש על הנקודות הבאות:

האם לעסק שלכם ישנם קווים מיתוגיים ספציפיים? למשל, צבעים מסוימים, פונטים, לוגו, שפה מיתוגית מסוימת.
האם אתם רוצים/צריכים אתר מבוסס טקסט או אתר המבוסס גרפיקה (סרטוני וידיאו, אינפוגרפיקה ותמונות)?
שימו לב, אתרים מבוססי גרפיקה עלולים להיתקל בקשיים מסוימים בעת הקידום במנועי החיפוש
(למשל, מהירות העלייה של האתר בשל הכובד שנוצר בגלל התכנים הוויזואליים), כך שזה משהו שתצטרכו לקחת בחשבון.
מה יהיה סגנון העיצוב של האתר? רומנטי? אלגנטי? חדשני? נקי? תוסס?
איזה פיצ'רים יהיו באתר שלכם? אינטראקציה עם רשתות חברתיות? צ'אט עם נציג? פורום? אזור המוגבל לחברים רשומים? מנוע חיפוש פנימי? אפשרויות שונות ליצירת קשר?
איזה טפסים יכיל האתר שלכם? טופס רישום למועדון? טופס צור קשר?
חשוב לבחון את העיצוב דרך עיניו של קהל היעד וכיצד העיצוב משפיע עליו ומושפע ממנו. הדבר ישפיע, למשל, על כמות הטקסט או האובייקטים הוויזואליים שבכל עמוד.

מדגם מאתרי התדמית שלנו

מיתוג בדיגיטל

האתר של חגית גילוני ,אתר שעוצב כקליניקה שבו החווית משתמש מעניקה תחושה של ביקור בקליניקה 

אתר תדמית

מור מימוש זכיות היא לזכויות הרפואיות שלהם באתר תדמית זה אנו מציגים את השירותים בשילוב טכניקות מכירה 

חנות דיגטלית ואתר תדמית להזמנות תשמישי קדושה עיצוב חדשני קידום אורגני ופונקציות מנהליות

לקבלת הצעה השארו פרטים

רוצים לדבר איתנו חייגו